آغاز هفته جهانی کارآفرینی

هفته جهانی کارآفرینی

هفته جهانی کارآفرینی رویدادی است که همکاری در همه سطوح کسب و کار را در بر می گیرد.

هر سال، هزاران رویداد در این هفته که از 8 نوامبر ( 17 آبان ماه) به مدت 1 هفته آغاز می شود. در سراسر جهان الهام بخش خواهد بود و انگیزه قدم بعدی را برای بسیاری از شرکت کنندگان ایجاد می کند. از راه اندازی تا طراحی، رشد و تنوع، مربیان، سرمایه گذاران و سیاست گذاران در بیش از 170 کشور با نوآوران و دانشگاه ها ارتباط برقرار می کنند. این ارتباطات منجر به پیشرفت ها و کمک هایی در حمایت از کارآفرینی در جوامع سراسر جهان می شود.
در سال 2007، شبکه جهانی کارآفرینی هفته جهانی کارآفرینی را برای پیشبرد فرصت‌ها برای راه‌اندازی کسب‌وکار در جوامع راه‌اندازی کرد. در بخش هایی از جهان، موانع مانع از آن می شود که کارآفرینان ایده ها و محصولات خود را به بازار عرضه کنند. گسترش دانش و مهارت برای رساندن یک محصول به بازار مسیر را باز می کند و به رشد جوامع کوچکتر کمک می کند.
در ایران نیز چند سالی هست که هفته جهانی کارآفرینی به همت بنیاد هفته جهانی کارآفرینی ایران گرامی داشته می شود و از زحمات کارآفرینان این مرز و بوم تشکر و قدردانی به عمل می آید. به موازات، پنل ها و وبینارهای آموزشی نیز برای توسعه فضای کارآفرینی برگزار می گردد.
شرکت رهپویان دانش و فناوری فرا که سال 1399 به عنوان کارآفرین برتر استان تهران نیز انتخاب گردید، در این هفته برای علاقمندان این حوزه برنامه هایی در پیش دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.