تغییراتی که در زندگی می تواند به شما در رسیدن به موفقیت کمک کند

تغییرات در زندگی برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار و زندگی

پایان سال همیشه یک لحظه خاص است. زمانی است که در کنار خانواده وقت می گذرانیم و خوشحالیم. پایان سال نیز یک لحظه ویژه است که ما را وادار به بررسی و ارزیابی سال گذشته می کند. اگر تو هم مثل من این باور را داری باید به کارهایی که انجام دادی، کارهایی که نیمه تمام مانده اند و شکست ها فکر کنی. تغییرات در زندگی.

پس از این کار، من همیشه اهداف اصلی خود را برای سال بعد تنظیم می کنم. با این حال، با گذشت زمان متوجه می شوم که فقط بررسی، ارزیابی و تعیین اهداف سال آتی کافی نیست.

اگر در کاری که برای سال 99 برنامه ریزی کرده بودید، شکست خوردید، برای سال 1400 نیز انجام دادنش دشوار خواهد بود حتی اگر آن را به یک هدف تبدیل کنید. برای رسیدن به اهدافی که تاکنون از دست داده اید، باید عادت های خود را تغییر دهید، عاداتی که مانع شما بوده اند در رسیدن به موفقیت.

در ادامه من 6 مورد از تغییرات در زندگی که می تواند به شما در رسیدن به موفقیت کمک کند ارائه کرده و شما را به انجام این تغییرات دعوت می کنم تا سال 1400 بهترین سال زندگی شما باشد.

  • حذف افراد منفی

موفقیت در زندگی چیز آسانی نیست. حتی اگر شما توسط افراد منفی که بعد منفی چیزها را می بینند محاصره شده باشید که بسیار سختتر نیز می باشد. احتمالا در ذهن خود در حال مرور افراد منفی هستی. افرادی که به طور مداوم به شما می گویند که اهداف شما بسیار بلند پروازانه است و یا هرگز به آن ها دست پیدا نخواهید کرد.

برای اینکه موفق باشید، باید خودتان را با افرادی که مثل شما جاه طلب هستنند احاطه کنید. کارآفرین آمریکایی، جیم ران اهمیت و ضرورت این کار را در گذشته به این شکل نشان داده است:

” شما میانگین 5 نفری هستید که بیشترین زمان را با آنها سپری می کنید.”

این ادعا مبتی بر هیچ چیز علمی نیست. با این وجود، شما باید در طول زندگی خود متوجه شده باشید که این مشاهده تجربی در اغلب موارد صادق است.

افراد موفق توسط افراد موفق دیگر احاطه شده اند. این به این معنی است که افراد با همان طرز فکر یکدیگر را تشویق می کنند که جلو بروند و به اهدافشان دست یابند. با توجه به این موضوع، من شما را تشویق می کنم تا با حذف افرادی که از دستیابی شما به موفقیت جلوگیری می کنند سال 1400 را شروع کنید.

  • به اهداف خود پایبند باشید

داشتن هدف برای دستیابی، به منظور انگیزش امری ضروری است. اگر نمی دانید کجا می خواهید بروید، نباید انتظار داشته باشید که به بهترین حالت خودتان برسید.

تعریف اهداف بلند مدت همیشه آسان نیست، اما کاری است که باید انجام دهید. زمانی که این کار را کردید باید کاملاً متعهد به رسیدن به اهداف خود باشید. کاملاً متعهد به این معناست که تمام تلاش خود را با پشتکار و شکیبایی برای رسیدن به موفقیت انجام دهید.

جف بزوس، مدیر عامل شرکت آمازون، توضیح می دهد چیزی که آمازون را جلوتر از رقبا نگه می دارد فکر کردن به اقدامات در چشم انداز 5 تا 7 ساله است به جای 1 تا 3 سال.

  • از اشتباهات و شکست های خود درس بگیرید

در ابتدا، شکست یا اشتباه کردن به عنوان چیزی منفی تلقی می گردد. افرادی که در حال حاضر به نقاط عالی دست یافته اند، همگی به شما خواهند گفت که عامل این موفقیت، شکست هایشان است که به آن ها اجازه می دهد به برترین نقاط دست پیدا کنند.

برخی افراد از شکست به عنوان یک نوع شاخص استفاده می کنند تا متوجه شوند آیا به اندازه کافی نوآوری می کنند یا خیر.

ایلان ماسک به طور مداوم می گوید که شکست بخشی از بازی است:

” اگر همه چیز خوب کار کند و شما شکست نخورید در حال نوآوری نیستید.”

اگر قادر به قبول امکان شکست نیستید، هرگز نمی توانید از منطقه امن و راحت خود خارج شوید. ماندن در این منطقه اشکالی ندارد. با این حال، اگر این انتخاب را انجام دادید انتظار رخ دادن اتفاقی خارق العاده در زندگی خود نباشید.

روزی که شما شکست و اشتباهات خود را یک منبع مهم یادگیری تلقی کنید، در مسیر درست برای رسیدن به موفقیت بزرگ قرار گرفته اید.

شما دیگر از شکست نمی ترسید و هر چیزی را که قبلا فکر نمی کردید می توانید انجام دهید، انجام خواهید داد. بعد از هر شکست، زمانی را صرف تجزیه و تحلیل علل شکست کرده، اصلاح کنید و دوباره امتحان کنید.

با این روش فکر کردن است که بیشتر افرادی که شما تحسین می کنید، به موفقیت رسیده اند. هیچکس استثنا نیست. در سال 1400، جرات کرده و فراتر از محدودیت های خود بروید تا چیزهای جدیدی را از اشتباهات و شکست های خود یاد بگیرید.

دیر یا زود، این مورد از تغییرات در زندگی شما را به موفقیتی بزرگ می رساند. تغییرات در زندگی

  • مهارت های مرتبط با تخصص خودتان را کسب کنید

جهان در حال تغییر می باشد و این یک واقعیت است، پس بهتر است با آن تکامل پیدا کنید. داستان شرکت های دوربین دیجیتال که از Kodak سبقت گرفتند یا شرکت های گوشی های هوشمند که از نوکیا پیشی گرفتند را همیشه در ذهن خود داشته باشید.

همه باید تکامل یابند تا بتوانند در طول زندگی خود ادامه دهند. هر چه زودتر تکامل پیدا کنید، شانس شما برای بهره مند شدن از پیشرفت های جدید در هر زمینه ای که در آن کار می کنید، بیشتر است.

در سال 1400، از منطقه امن خود خارج شوید و آموزش ببینید. کتاب های بیشتری بخوانید. هدف شما باید به طور مداوم به دست آوردن دانش جدید برای به روز بودن باشد.

  • روی خودتان سرمایه گذاری کنید

وقتی با مردم صحبت می کنم، دوست دارم این سوال ساده را از آن ها بپرسم:

ارزشمندترین سرمایه شما چیست؟

این سوال در نگاه اول شگفت انگیز است، مخاطبان فکر می کنند و پاسخ های مختلفی ارائه می دهند: خانه، ماشین و …

تا کنون هیچ کس این پاسخ آشکار را نداده است: تغییرات در زندگی

” من، ارزشمندترین سرمایه خودم هستم.” تغییرات در زندگی

شاید درکش سخت باشد اما ارزشمندترین دارایی، خودت هستی. پس باید از خودتان، مراقبت کنید، انگار که خودروی لوکس و زیبا هستید.

این یعنی سرمایه گذاری مداوم روی خودتان. هرگز در این راه کم کاری نکنید. این سرمایه گذاری رو خودتان می تواند از طریق آموزش باشد همانطور که قبلا توضیح داده شد یا هر روشی که فکر می کنید به آن نیاز دارید. موفقیت شما تنها به شما و توانایی های شما بستگی دارد.

اگر شما در مورد اهمیت این عادت تردید دارد، باید به یاد داشته باشید که موفق ترین سرمایه گذار تاریخ درباره آن چه می گوید. وارت بافت بارها تکرار می کند که بهترین سرمایه گذاری که تا به حال انجام داده است شرکت در کلاس های سخنرانی عمومی در دهه 1950 میلادی است که بابت آن کلاس 100 دلار پرداخت کرد.

این دوره به او توانایی انجام تمام کارهای بزرگی را که در زندگی خود کرده است، داد. دفعه بعد که نسبت به پرداخت پول زیادی برای گذراندن یک دوره جهت بهبود مهارت ها و دانشتان تردید داشتید، دوباره این داستان را در ذهن خود مرور کرده و از نو فکر کنید. تغییرات در زندگی

  • فروتن باشید

اگر فرد فروتنی هستید به شما تبریک می گویم، زیرا این یک منش نادر در جهانی است که در آن زندگی می کنیم. اگر احساس می کنید که به اندازه کافی متواضع نیستید، از شما دعوت می کنم که سوالات درستی از خود بپرسید و تلاش های خود را در این جهت افزایش دهید.

فروتنی همان چیزی است که به شما اجازه می دهد موفق شوید و با شکست های خود به شکلی درست رو به رو شوید. افراد فروتن می دانند که در زندگی هیچ چیز تضمین شده نیست. مهربان بودن با دیگران چیزی است که هرگز از آن پشیمان نخواهید شد.

سعی کنید تلاش های خود را در این مسیر در سال 1400 افزایش دهید. تغییرات در زندگی

 

نتیجه گیری

سال 1400 می تواند بهترین سال زندگی شما باشد. برای انجام این کار، شما باید روی خودتان کار کنید. با ایجاد این تغییرات در زندگی که برای شما شرح دادم، شما قادر خواهید بود که در تمام زمینه ها متفاوت و بهتر عمل کنید. با پشتکار و صبور بودن، شما به موفقیت های بزرگی دست خواهید یافت.

به خودتان بستگی دارد.

 

در راستای این تغییرات در زندگی و کسب و کار، شما را به مطالعه مجموعه مقالات نوآوری در سازمان دعوت می کنم. تغییرات در زندگی

منبع: medium

نویسنده: ماهان موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.